Wednesday 4 May 2011

tiada kisah :)

ini entri ringkas...tnpa sebarang perkerjaan buat masa ni, aku telah mnjadi seorg PENGANGGUR terhormat bkn krana x mahu mncari kerja tpi mse utk bercuti x mngizinkn utk melakukannya ;D


kerja yg aku lakukan cuma kt rumah iaitu menjadi ASSISTANT BABYSITTER bg mak aku, memandangkan dua2 bdak tu kecik lagi, awal2 pagi aku dh layan Hi-5 lpas tu Postman Pat plak :) ....siap aku bleh hafal lirik lagu Postman Pat




bleh dikatakan diorg ni la pengejut tido aku wktu pagi,  rasa seronok bila diorg ada kat umah, terasa cm adik beradik sendiri plak 2 :) 







                                                     

nama panggilannya Ayyad, x sempat tngkap gmbar adik dia ni, sbb mse tu adik dia tgh tido....dia ni dduk ngn family aku since umur 3 bulan lg, sbb tu la aku bleh jdi rapat ngn sayang kt dia ni, kehadiran dua adik beradik ni jgak sikit sbyk dpt mengubat kerinduan aku pada sesuatu yg dirindukan aku, peneman kala sunyi la kononnya2 tpi mmg kehadiran diorg ni dpt la ubah sikit aku punya pertumbuhan kasih & sayang *ceh ;D ... nasihat aku kt diorg ni, dh besar nnti jgn lupakan abg k,hehehe ;D....ok smua, hri ni aku lngsung xde agenda, msing2 sbuk tinggal la aku sorg2 :) ...apa2 pun esk mngkin ada agenda yg bleh dilaksanakan...oh terlupa plak, tiba2 rasa rindu kat sesuatu, pada apa yg aku rindukan...mkin pelik aku rasa tpi KISAH PULAK AKU :)



                                          KETEMU LAGI!!!!;D

No comments:

Post a Comment