Tuesday 24 May 2011

episod yang TER 'RINGKAS'

kalau selalu bnda ni terjadi dkt aku tiap2 hari, boleh lemah dibuatnya.....pedih, faktor utama yg slalu & boleh dikaitkan dgn perkataan LEMAH...knpa aku menulis cmni??? bkn, bkn aku menulis krana telah 'BERJAYA' menghadapi satu KESEDIHAN tpi aku menulis kerana terpaksa utk menjadi seorg pelakon yg tak berbayar utk drama yg tiada skrip & pengarah *itu saja yg mampu diperkatakan saat ini.... andai aku boleh & mampu menggapai langit utk mencapai sejuta bintang, sejujurnya semua bintang2 tu akan aku kutip & hadiahkan kesemuanya kpada kau...pasti ini jgak aku akan lakukan semata-mata demi sebuah KEBAHAGIAAN hidup kau


tpi, sebenarnya aku x mmpu jadi seseorg yg sama dgn apa yg kau pinta,kita mana ada sama & biarkan ini terhenti setakat sini je, aku harap kau trus BERJAYA & teruskan USAHA...*tapi aku xkn pernah MENGALAH :)

P.S : mungkin ini entri yg paling buruk spanjang kewujudan HItam Putih....ditulis utk menerangkan sebuah KECELARUAN dan membersihkan sebuah KE'KAKU'AN *saya tak berbakat dlm bidang NASIHAT-MENASIHATI ni :)

No comments:

Post a Comment