Saturday 7 May 2011

setitisan KATA-KATA

x sangka aku dh lebih seminggu bercuti semester ni, tpi kpala msih terasa seolah2 ada klas pkul 8.30 lg :) ....suasana masa tido kt rmah sendiri ngn rumah sewa sangat2 la lainnya, klu kt umah sewa tido lwat cmne skali pun ttap bgun pkul 10, pling lewat pun pkul 12 :) ...tpi klu kt rmah sendiri ni, klu tido lewat cmne skali pun bgun tdo pun ttap lewat,hahahaha....klu x dikejut bgun dri tdo silap2 bleh berganjak smpai waktu Asar....itulah penangan tdo kt umah sendiri & aku pun sgt sgt la menyetujui kata2 pujangga dri org tua dkt kmpung aku...kata diorg 'HOME SWEET HOME' :) 



tiada sgt yg aku nk tulis hari ni, cuma nk bagitau yg esk ngn dh kebnyakkan org dh tau esk ialah HARI IBU ataupun MOTHER'S DAY.... jdi, aku mmbiarkan entri ini cuma hnya seringkas ini supaya aku dpt utk mengarang sedikit panjang utk special entri hari esk :)


lagi stu konflik yg aku terpaksa hadapi saat ini adalah, aku dh semakin x mmpu utk menipu diri aku sendiri.... bagi aku ni tugasan yg sgt memberatkan bagi aku, pedih utk menahan, sakit utk meluahkan...jiwa terpksa menahan kepedihan..sekali lagi satu perasaan yg sudah dibongkarkan...maaf kpada sesiapa yg terasa ini ditujukan kpada mereka tpi sebenarnya inilah kisah aku yg mungkin kalian smua x pernah tau...apa2 pun kpada smua ibu2 di dunia, SELAMAT HARI IBU :)


                               KETEMU LAGI!!!!;D

2 comments:

  1. semua org prnah ada masalah....selagi kita pendam semakin sakit kita rasakan...jgn simpan lama2..nanti meletop.. ehee:)

    ReplyDelete