Saturday 30 April 2011

penutupan dgn JAYANYA di sebalik KESEDIHAN

alhamdulillah, akhirnya semalam aku berjaya pulang ke rumah dgn jayanya *eh brapa byk jaya ni??? ;D  dan kpulangan aku ini bersama Zhazrizal Bone a.k.a EJ (thank sbb ajak aku balik skali ngn ko ;D ) telah disambut oleh akak aku ngn suami dia *thank sbb ambik aku kt sana :) dan sesampai aku kt mahligai impian ni, aku terkena kejutan lagi....segala penat lelah spanjang kepenatan perjalanan dri Melaka ke Pahang blum hilang, hari ni aku dibawa pula ke ibu negeri cuma utk mencari jalan ke arah sesuatu & aku dpt mencari inspirasi utk menulis entri hari ini spanjang berada di TC :) ... dan selama 10 hari, 5 kertas soalan yg selesai dijawab & bg aku kertas yg paling ssah dan time menjawab soalan yg bleh mnyebabkan otak jadi terbalik, kepala berpusing persis sang burung hantu ialah paper ECO & aku pasti rmai yg x dpt sgt nk jawab soalan exam tu sbb mmg sgt POWER soalannya dan itu yg mmpu aku tuturkan bila berbicara semula mengenai soalan tu.


ckup la dgn kisah exam yg sedikit memeningkan tu :) ....secara rasminya kisah suka, duka, pahit, maung & segala2 rasa dah dilalui sepanjang semester 4 ni & ianya dh diakhiri dgn final exam....secara x perasannya entri ni ada related skit dgn yg ni ---> (klik sini) 


spanjang semester ni, byk kenangan yg bakal tersimpan dgn baik dlm memori...kisah rumah sewa, kisah jiran rumah sewa yg sedikit 'undercover' ,kisah akak2 dpn rumah sewa yg perangainya ala2 kteorg jgak sedikit sebanyak dh mewarnai kisah utk semester ni....kisah perkenalan bersama mereka ini juga hnya bermula cuma dgn raket & bulu tangkis... x tersangka kisah ini juga melarat sehingga seorg drpa meraka tersesat di PANTAI (sori kak, jgn mrah ;D) ....antara x dilupakan jgak kisah di Kg. Ibol atas jemputan seorg lagi akak jiran dan kisah terpendam yg x terlepas jgak dpt disaksikn spanjang perkenalan ni....opppssss, ini cuma 'mukadimah' utk kisah mereka & aku akan menulis 'special entri' kisah sepanjang perkenalan dgn mereka selama tiga bulan....  dan biarlah ini kejutan yg x terkejut buat mereka2 yg bakal dirindui :)






                                     KETEMU LAGI!!!!;D

2 comments:

  1. kan????hahaha...akhirnya muncul juga satu senyuman di dalam satu permandangan :)

    ReplyDelete