Tuesday 26 April 2011

tinggal 3 hari utk LUAH, MELUAH & TERLUAH

HOORAY!!!!!! tinggal satu paper lagi iaitu paper Ekonomi jumaat ni.... hari tu bersamaan dgn hari perkahwinan Prince William dgn pasangan dia (Princess) Kate Middleton *prkataan Princess ltak dlm kurungan sbb Jumaat ni bru btul2 jadi Princess :) .....perkahwinan putera ngn rakyat biasa ni disiarkan secara langsung & ekslusif pkul 2.30 jumaat nnti kt NTV7...wow, mega la perkahwinan pasangan ni :) ...klu aku bkal putera england pun msti ada secara live jgak kn *berangan skjap ;D....

             nice la....klu aku jadi Prince ni lagi best kn...hehehehe ;D




meneruskan penulisan lagi, aku sebnarnya ada rasa berbelah bagi, sedih & gembira....sedih nk meninggalkn semester 4 yg byk kenangan n rasa gembira sbb nk balik rmah....katanya mse aku call diorg ari 2, aku akan mengalami 'kejutan budaya' bila balik nnti, maklumlah dh genap dua bulan kot aku menetap kt Melaka Bandaraya Bersejarah ni, mne la tau dh ada byk pembangunan baru kt tmpt aku tu...mse blik cuti blan dua lpas pun,aku dh nk tersesat dlm bandar....tmpt yg xde lampu isyarat, roundabout tbe2 je dh terpacak, terbina kt situ....mne la aku tau smua tu...apa2 pun aku mmg dh rse cm rmah aku tu dh dkt je dgn jasad aku ni....bleh dikatakan jasad di Melaka, roh di Jerantut....hehehehe ;D


apa2 pun kpada smua, jgn pkirkan psal cuti lagi....mari kita sama2 cari dan siap2 kn senjata simpanan kita iaitu KALKULATOR utk kira-kira nombor nnti...apa2 pun kpada smua.... berjumpa lagi & kata2 terakhir aku "akanku bawa kejayaan ini dari planet Utarid shingga ke planet Pluto & x lupa pada bulan,bintang & matahari krana sudi menemani diri ini" ;D


P.S  = aku nk jadi CINDERELLA bleh x??? eh btul ke nih ;D
                                         

                                 KETEMU LAGI!!!!;D

No comments:

Post a Comment