Sunday 24 April 2011

kisah aku & si TUALA KECIL

alhamdulillah, dalam masa 5 hari, 3 paper final exam, ini bermakna msih tinggal lg 2 paper dan smuanya akan dibereskan hari Jumaat ini....secara x sedar 5 hari jgak la aku x meng'update', dh berhabuk nmpknya blog yg sedikit usang ni.... ;D


x nk mmbuang masa aku cuma nk tulis tntang apa yg aku x sdar psal diri aku selama ni, rpenya2 aku x bleh hidup klau xde SAPU TANGAN...mngkin sedikit ala2 kebudak2 kan tpi pkara ni mmg btul2 trjadi kt aku, bru smlam aku sedar pasal ni :) .....pdahal sapu tangan tu bkannya aku guna sgt pun, kadang2 cuma jadi pemenuh & penyemak poket belah kanan je :) ...mmg mse kecik dlu smenjak darjah 1 aku dibekalkn kain tuala kecik ni utk mengelap apa2 yg x ptut dimuka atau tmpat2 yg berdekat dgnnya ,hahaha ;D .... smpai skrg pun klu cri mana2 seluar aku pun msti trjumpa sapu tangan, lagi stu sbb lpas mkan klu kedai mkn tu xde tisu, bleh la aku gunakan dia, bru la ada function skit...hehehehe..... tpi sapu tangan ni xkn dibuat utk mengeluarkan 'hembusan di kala selsema', baik guna tisu, pakai & trus buang kan :)




sapu tangan yg paling best adalah sapu tangan kenduri, confirm2 la aku yg jadi pengguna pertama beliau tersebut...apa2 pun kpada smua, bermula hari ni marilah kita beralih arah utk menggunakan SAPU TANGAN...hidup SAPU TANGAN ;D



                               lawa la warna sapu tangan ni ;D

                                    gulungan sapu tangan kenduri yg cantik ;D




 


sebelum mengakhiri entri hari ni, aku nk recall balik kata2 yg aku dpat hari tu, mse bila ntah aku pun dh lupa.... ini dia --->  "API KEBAHAGIAAN yg BERSEMARAK jgn dicurahkan dgn AIR PEMISAHAN, biarkan ianya trus MEKAR BERNYALA" ;D




satu lagi, ni dia link utk lagu yg sedikit menyentuh jiwa bagi aku.... ini dan setrusnya ini
 *yg stu lagi tu msti pnah dgr lgunya tu :)


                                        KETEMU LAGI!!!!;D

No comments:

Post a Comment