Saturday 9 April 2011

keHILANGAN yang telah KEMBALI walau cuma SEKETIKA




 keseronokan yg x dpt digmbarkan bila aku dpt smula apa yg prnah aku hilang slama ni...trima kasih FAMILY DAY 2011 sbb kembalikan kegembiraan aku wlaupun cme jadi keeper je ;D

















tiga gambar kt atas ni plak, mse aku join main galah pnajang....terer jgak aku main permainan ni wlaupun last aku main mse darjah 6 dlu ;D...tempat aku pnggil prmainan ni 'MILO' ....gmbar yg kedua tu plak aku kne kepung ngn makcik, pakcik aku,3 org plak tu yg kepung....confirm2 la x lpas nk lari...yg gmbar last tu plak aku dh x sempat lari dan aku dicuit & akhirnya klah :) ...psal kalah menang tu aku x ksah, yg pnting aku jadi ayam tambatan, org harapan utk kemenangan & keseronokan tu,hahahahaha ;D ...keadaan waktu tu sgt menyerabutkan bagi aku, gmbar2 tu pun dh gmbarkn keadaan aku... :)











gambar ni aku ambik mse pkul 11.34 pg, scara spesifiknya....nmpk cm waktu senja tpi mmg itu la motifnya aku ltak kamera aku waktu tu white balancenya dlm keadaan CLOUDY sbb aku nk nmpkkn mood senja a.k.a sunset tu dlm keadaan yg lbih real...lbih2 lg ada gmbar seorg hamba Allah kbetulan lalu kt situ...keadaan laut waktu pagi tu plak sgt tenang & x setenang hati aku ketika itu...aku mmg skekn gmbar matahari terbenam sbb gmbar matahari terbenam ada 1001 cerita dlmnya...klu nk bg aku crita, x kn dpt diceritakn spenuhnya sbb perasaan tu dtg scara x dipaksa...






akhir skali, aku berterima kasih kpada kawan2 aku terutamanya kawan2 serumah aku... EJ, Farid, Zaidi, Sayor a.k.a Ashraf Oshin ngn Iqram a.k.a Kak Yam sbb sentiasa bersama aku walaupun senang ngn susah...kpada akak2 dpan rumah terutama Kak Jirah, Kak Ayu, Kak Una ngn Kak Yoya, selamat menghabiskn masa2 terakhir semester ni dgn kluar hang-out bersama2 kita org wlaupun dh nk final,hahahahaha...selamat men'grad'kan diri tau...kteorg xnk jumpa lg korg sem dpan tau.. :)




pada kawan2 aku yg kat Pahang plak, terutama Hazif, Azrien, Fendi, Shahrul, Qalid, Sharif, Alif ngn smua2 kawan2 kt sana... cuti sem ni kita jmpa lagi ,wlupun cuti aku pendek je




last sekali, aku nk ucapkn SELAMAT HARI JADI yg ke-49 UTK MAK AKU, SHARIPAH BINTI MAT ISA, MOGA DIPANJANGKAN UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI... TERIMA KASIH KERANA MELAHIRKAN DAN MENDIDIK SAYA MENJADI MANUSIA YG BERGUNA...aku x hampakn harapan mu oh mak :) ....mak aku akan sambut ulang tahunnya tepat pkul 12 mlm ni, 10/4 :) ...birthday dia sama ngn makcik aku, MAK LIN :) ... 




apa2 pun, aku akan critakn lagi keseronokan aku yg kedua, iaitu kenangan indah di KAMPUNG IBOL,ULU BENDUL....kampung kak Ayu di entri akan dtg,insyaALLAH...SEKIAN;D


P.S : masa entri ni ditulis, air mata hmpir tertumpah,sebak didada dan x smpat nk mengalir...nasib baik cover dgn pnuh cepat,hahaha ;D

                     
                   KETEMU LAGI!!!! ;D 





3 comments:

  1. sy pun sedih. Plus, background song ni sedih laaaaa!

    ReplyDelete
  2. tabahkan hati..x mo nangis2 ye

    ReplyDelete
  3. trima kasih smua,hahahahaha.....anda sgt memahami sy...good luck utk smua ;D

    ReplyDelete