Monday 4 April 2011

sehiris, secebis & setitis

salam entri ke-23... terima kasih skali lg kpada yg sudi mengunjungi teratak rapuh yg sedikit usang ini... :) ...x byk yg mahu diperkatakn hari ni, cuma hnya ingin mnge'post' idea yg lapuk & dtg scara tiba2 di saat hati yg sedang gundah gulana waktu itu dek kerana penghujung semester yg smakin menghampiri, hari demi hari...dan cuma tinggal dua presentation yg akan disettlekn, satu utk hari esk, dan satu lagi utk khamis dpan, minggu2 terakhir pmbelajaran...ini dia... (P.S = entri ni xde kena mengena2 ngn jiwang ke apa k ;D )





AKU AKAN TETAP DISITU


Berbumbungkan lelangit biru, 
Berdindingkan pepohon nan kayu, 
Berlantaikan tanah yang kelabu,
Belum menampakkan apa yang ditunggu,
Aku akan tetap di situ.


Dan tatkala sang suria & sang purnama menyembunyikan sinar mereka,
Kau kembali utk menghadirkan cahaya,
Walaupun siang sudah menjadi kelam,
Waktu malam kian menjadi terang
Aku akan tetap di situ.


Bila hari esok sudah berlalu pergi, 
Sudah pasti jua kau takkan kembali,
Dan, aku takkan mampu langsung utk berganjak berlari, 
Kerana aku akan tetap di situ.



idea yg dtg bkn utk setiap hari tpi hnya mugkin dtg utk sesetengah waktu....GUNDAH GULANA xkn berhenti selagi tidak diakhiri dgn senyuman yg mengusik diri...

KETEMU LAGI!!!!;D

No comments:

Post a Comment