Monday 25 April 2011

secoret sang si HITAM PUTIH

wow!!!! x sangka secara aktifnya aku msih lagi bernafas & mmpu lagi utk menari2 kan jari jemari utk menulis entri yg terbaru dlm HITAM PUTIH ni.. knapa aku memilih nama blog aku ni HITAM PUTIH WARNA KEHIDUPAN???? ada byk sbb sbnarnya tpi penyebabnya utamanya ialah aku mmbayangkan di dalam dunia ni, x semuanya kita dpt yg bersih,yg putih tu secantik fizikalnya itu BAGUS & x semestinya yg HITAM tu buruk,x cantik & seburuk fizikalnya, msing2 ada kelebihan dgn kekurangan masing2, sbb tu la tagline pun dihujungnya ada perkataan 'SALING MELENGKAPI DAN MEMAHAMI :) 


psal URL tu plak (kisahkasihkesah) tu gabungan dripada perkataan KISAH,KASIH & KELUH KESAH.... segala kisah, cerita tntang kasih (bkn kekasih) & keluhan di hati akan tertulis tpi aku kne tapis cari penulisan supaya nampak lbih 'clean' & suci murni sbb aku ada 'gatekeeper' yg x berbayar a.k.a pemerhati dari jauh yg sntiasa memerhatikan setiap penulisan aku sesuai atau tidak utk dipublish...sedangkan sebagai seorg Citizen Journalism *ceh, trpengaruh dgn Modern Issue yg aku jawab tdi ;D , sptutnya xde gatekeeper sbnarnya tpi cmne aku bleh ada?? pelik aku :) ... apa pun bkn ni yg aku nk cerita sbnarnya, aku nk tulis pasal stu lagu yg mmpu menunggang, menanggung & menumpahkan setompok mutiara di mata :) 


lagu ni pun aku baru dgr full version dia mse Mentor kt TV3 tu, aku pun apa lagi, cri la tjuk lagunya...akhirnya dpt jgak mencarinya, tjuk lagunya Ku Berjanji Kerna Cinta nyanyian Anuar Zain, ni dia antara lgu yg bleh jdi favorite aku slepas lagu Sedetik Lebih kot :)

ni dia liriknya ---->   
                                                Ku Berjanji Kerna Cinta


Ku menunggu getar hatiku
Anganku hanya untukmu
‘Tuk bersama selamanya
Kita berdua
Kau selalu mengisi hariku
Dengan canda dan tawamu
Ku rasakan bahagiaku
Untukmu selalu

Chorus
Ku berjanji kerna cintaku
Ku berharap kerna kasihmu
Selamanya dan tak akan pernah berpisah
Sampaikan nanti
Kau selalu mengisi hariku
Dengan canda dan tawamu
Ku rasakan bahagiaku
Untukmu selalu

Ulang Chorus
Meraihmu menggapaimu
(Ku berjanji kerna cinta)
Kerna cinta
(Ku berharap kerna kasih)
Kerna kasih

Ulang Chorus
Pernah berpisah
Sampaikan nanti


klu nk dgr lagu ni version best bleh la download kat sini , klu malas nk download bleh la dgr trus kat sini


apa2 pun ni bkn entri jiwang, psal lagu jiwang ke apa tpi lirik dia ni btul2 menyentuh jiwa (klu nk ckp aku jiwang, ksah plak aku ;D )...tpi seriously kne dgr lagu ni wlupun x wajib :) 

ada sedikit gmbar utk pencuci-cuci mata ;D



                                       gambar hiasan saja ;D


selamat berehat, berstudy &&&

                                   KETEMU LAGI!!!! ;D

No comments:

Post a Comment