Wednesday 13 April 2011

setelah SEPURNAMA

sedar x sedar hari ni (13/04) dh sebulan aku memasuki dunia blogger ni...dgn hnya brbekalkan jari jemari anugerah dri Allah S.W.T yg menari2 semasa menulis entri2 yg terbaru, stakat ni aku berhasil menge'post' sbnyak 27 entri...satu jumlah yg besar bg aku seseorg yg baru dlm dunia blogger ni...kehadiran aku dlm dunia blogger ni pun bkn la disengajakan,org kampung aku ckp 'accidentally' ...yg punca aku trtarik dgn dunia ni pun sbb di 'influence' oleh mreka2 ;D (klik sini) 






sedar x sedar jgak, hingga ke saat ini...dh 878 (cantik nombor ni ;D) yg klik jdi pageviewer aku...paling byak yg diklik entri yg ni ;D (di sini) .... yg pageviewer aku pnya blog ni termasuklah org dri US, Japan, Hungary, Germany ngn Denmark... biar btul diorg ni pandai baca bahasa Melayu tulisan aku ;D... mngkin diorg main klik je kot ;D ....apa2 pun, yg sudi jdi follower ngn pembaca tegar (ada ke ;D) blog aku ni, trima ksih aku ucapkan & aku mencuba utk tdak akan berhenti menulis sehinnga aku x bernafas lagi di muka bumi Allah S.W.T ini... 






mnggu ni minggu yg padat sebelum ke minggu Final Exam, mlm ni ada test ECO la plak ;D  ptg esk last presentation utk sem ni & sblah mlm plak ada final test for Publication Production... dan Rabu mnggu dpan bermula pengakhiran sbuah penantian = FINAL EXAM... 
kpada smua trmasuk saya, sila jaga diri, jaga kesihatan sblum menghadap encik Final Exam....apa2 pun aku mendoakn smua kita memperoleh kecemerlangan yg jitu di final result nnti ;D...ALL THE BEST smua ;D






                                        KETEMU LAGI!!!!;D








                                           

No comments:

Post a Comment