Tuesday 5 April 2011

pe'merepek'an yg merapu ;D

wahhh...sedar x sedar dh tinggal lbih kurg 3 minggu jer lg nk hbiskn semester...dan cmuma tinggal satu lg presentation yg nk dihbiskn mnggu dpan...final test pun dh diberitahu akan ada hri yg sama dgn presentation tu, so aku kne ada afford lbih la skit nk study utk final test tu... :)


utk hri ni xde apa2 sgt yg aku nk post cuma aku cuma nk tulis tntang semakin hari,semakin hampir utk mnghabiskn hari2 kt sini, walaupun aku ada masa lg utk menikmati smua ni tpi aku rse waktu nk menghabiskn masa tu smakin hari semakin pantas berlalu...inikah yg dinamakn salah satu tanda2 kecil kiamat(waktu terasa smkin cepat brlalu) .... rasa cm x pcaya plak dh smakin tua...umur pun dri 'belas' dh nk bertukar jdi brpuluh, tua kn???hahhahaa...nsib baik bulan 8 nnti ;D ...klu org dlu2 msti dh kne kahwin klu umur bru nk msuk puluh, ntah2 dh ada anak 2,3 org....hahahahhaha.... apa lg yg aku nk tulis ek??? hahahahaha...otak dh tepu, byk 'saturated fat' dlm kpala akibat tiga presentation yg brterusan spnjg dua hari,hahahaha... mood hri ni,saat ini,ketika ini = lega sbb hmpir smua keje dh n settle, kerisauan kian pudar & sedikit kelukaan krana hati yg rasa kurang tenang sejak akhir2 ni....


kata2 terakhir hri ni : "Kasih sayang akan hadir bkn scara dipaksa & memaksa tpi ia lahir tnpa disangka" ;D


KETEMU LAGI!!!!;D

No comments:

Post a Comment