Friday 24 June 2011

kisah lama datang kembali untuk mengusik SANG JIWA

dalam kesibukan *feeling2 sibuk ;D , sebenarnya aku memang teringin nk menulis semula kt dalam Si Hitam Putih ni...bkn kerana apa aku x menulis tapi kerana lantaran aku berasa kurang enak di dalam jiwa sejak akhir-akhir ni dan tambahan pulak aku terdengar & dpt tahu satu peristiwa yg telah 'berjaya' mengejutkan aku juga sikit sebanyak mungkin juga mampu utk melemahkan aku....tapi alhamdulillah, perasaan itu sikit sebanyak dah mula menghilang walaupun x sembuh secara sepenuhnya :)


rupa-rupanya ramai *padahal dua,tiga org je ;D yg nk tau pasal kisah & jugak asal-usul, biodata org yg bernama 'abg Q' sebagaimana yg diceritakan dlm entri aku yg minggu lepas (klik sini) .... sebenarnya mmg aku nk cerita kisah dia tpi atas sebab-sebab tertentu plus dia minta aku jgn bongkarkan identiti asal dia,so, aku terpaksa sorokkan kisah ni, mungkin sampai bila-bila kot sehingga la dia dah berlembut hati nk bongkarkan, barulah boleh aku ceritakan semula dkt sini :)


kisah aku yg mungkin akan dibangkitkan smula kali ni mungkin sudah lama tersimpan lapuk di belakang fikiran aku...sebenarnya memang aku dh x nk ingat semula kisah-kisah yg mungkin terasa pahit yg aku pernah lalui selama ni tpi dia datang secara tiba2 dan aku x dpt menghalangnya utk kembali menerobos dlm pemikiran...oh, kadang2 rasa ni memang pedih tapi apa boleh aku buat kalau tiba-tiba rasa ni terus datang bagaikan renjatan elektrik??? manusia x kn mampu utk menghalang dari semua ni terus terjadi & kita hanya mampu utk menangkis saja tapi sampai bila???

apa2 pun kisah dan kenangan lama ni memang kekadang bagi impak yg negatif utk sebuah kehidupan yg mungkin mahu dibina semula selepas menghadapi detik2 kejatuhan dulu dan biarkanlah kejatuhan dahulu yg diterima kepada diri sebelum menerima saat2 KEJAYAAN yg x BERTEPI.... setiap dlm kehidupan mmg ada pahit dan manis & itulah memang rencah dlm kehidupan dan aku mungkin salah seorg yg telah menghadapi dan di hari-hari yg mendatang, aku pun belum tahu UNTUNG NASIB aku dlm KEHIDUPAN.... kpada semua, semoga berjaya mencapaiapa yg paling diimpikan....TERIMA KASIH KEPADA INSAN YG BERJAYA MENGINGATKAN AKU KISAH YG PALING X NAK AKU INGAT NI ;D




P.S : aku akan cuba semula utk rajin post entri kat sini kalau masa mengizinkan dan AKU AMAT AMAT & AMAT RINDUKAN KALIAN SEMUA 

*tahniah skuad bola sepak Olimpik Malaysia a.k.a pasukan Harimau Muda A berjaya menang 2-1 dgn pasukan Lebanon kat Stadium Bukit Jalil walaupun main ngn 10 org.... tak sia2 strategi hantar pasukan Harimau Muda A main Liga Slovakia 2 tahun lepas menjadi dan berhasil walaupun dikutuk tpi sebenarnya pendekatan ni bagus utk jangka masa panjang tuk skuad bola sepak Malaysia... syabas semua pegawai skuad bola sepak Olimpik & FAM.... sekarang menunggu game utk skuad senior minggu depan plak .... aku dgn Zhazrizal Bone menjerit kat kedai makan masa gol kedua Malaysia yg Wan Zack jaring tadi, seronok btul ;D



2 comments:

  1. saya tau yg anda amat meminati dia,haha.... dia main baik gila semalam...dia salah seorg dlm skuad masa pegi slovakia dlu.... mngikut fakta,ada kelab slovakia minat dgn permainan dia, tpi x jadi nk ambik plak...klau x lagi la terer,hahaha ;D

    ReplyDelete