Sunday 12 June 2011

aku di 'tag' soalan lagi :)

sedikit sebanyak persoalan demi persoalan dah dapat dirungkaikan.... jadi, memandangkan aku dh lama x memasukkan entri-entri baru dlm Si HItam Putih ni akibat perasaan yg kurg mood plus malas nk menulis dan juga idea utk entri yg bakali dikarang & yg nk ditulis tu sikit & makin berkurangan, memaksa aku utk 'memperlahankan' rentak pergerakannya.... apa2 pun terima kasih kak YOYA kerana sekali lagi menge'tag' saya utk menulis....best jgak kena tag-tag ni...ada jgak bahan yg nk ditulis sebenarnya :)



ini dia soalannya dari penge'tag'kan itu :)


 korang rasa hot ke?

 susah sebenarnya nk jawab soalan ni.... aku pun x pernah rasa hot ke x, lagi pun klu aku hot dah lama aku punya badan RENTUNG sbb effect dari hot tu,hahahaha....lagi stu, aku rasa x payah nk feeling2 hot kot sbb feeling hot ni bleh jadi sbb utk jatuh jgak sebenarnya * ni pendapat peribadi :) 


upload wallpaper yang korang guna sekarang ? 



cecite pasal gambar ni? 


sebenarnya aku x tau wallpaper apa yg nk diketengahkan ni....wallpaper utk FB kot,hehehe...sebenarnya gambar ni paling lama au guna sepanjang berFB.... ada banyak kisah disebalik gambar ni.... pertamanya, gmbar ni diambil secara candid oleh pakcik aku kot dgn menggunakan kamera DSLR aku dlu ....gambar ni jgak terjadi masa aku tgh sibuk jdi tukang pengangkat besi khemah kahwin masa kenduri kahwin akak aku hujung tahun lepas & sebenarnya masa ni aku menderita cirit-birit yg aku x tau apa puncanya & menyebabkan aku terpaksa berkurung dlm tandas hampir sejam & terpaksa berulang kali dlm masa sehari ...alhamdulillah, dua hari selepas tu, bru btul2 sihat :) .... gambar ni jugak menunjukkan salah sebuah selipar Jepun warna HIJAU kesayangan aku yg baru je beli masa tu...baru beb,bau kedai lagi...hahahaha, apa2 pun ni semuanya kenangan lama yg dah dan x mungkin berlaku juga dapat dibeli walau pakai berjuta wang ringgit :)


 kali terakhir korang makan pizza? 

seingat aku, kali terakhir aku makan pizza waktu malam Rabu sebelum aku balik smula ke Melaka hari Sabtu tu ...tu pun sebab dh teringin sangat kononnya,nasib baik ada org belanja... *untunglah kawan aku awek dia keje dkt pizza tu, hari2 dpt walaupun bungkus, aku jgak yg melopong tgk dia bwak balik...cis,hehehe ;D


 last song yang korang dengar ?




aku dgr banyak lagu sebenarnya,hehehehe...tpi lagu paling last yg aku dgr ialah Instrumental lagu Sedetik Lebih (Piano Version)...menangkap wei mainan dari piano tu :) *nnti aku ingat nk buat entri psal Kenny G, si pemain Saksafon plak la, lagu dia favourite aku plak,hehehe :)


korang buat apa je masa jawap tag ni? 

x buat apa2 pun, dh dekat dua hari kena tag soalan ni, bru sekarang ada mood nk jawab soalan yg ditag ni,hehehehe :) *sebenarnya tgh layan lagu instrumental ni sambil baru entri ni :)

nama panggilan korang selain nama penuh?


seperti yg pernah diberitau dlu...kalau member2 dkt Pahang, family ngn sedara mara aku panggil dgn nama AMRI...kawan2 sekampus plak panggil aku YIEN xpun FAZRIN, ada jgak sesetengah kawan aku dkt Pahang *terutamanya pompuan panggil aku dgn gelaran Yien jgak ;D.... masa aku dkt kolej kediaman dlu, nama blok aku Walok *kalau nk tau maksudnya bleh la PM aku :) & ada jgak pernah panggil aku SEBASTIAN dlu * memandai je ubah2,hehehee.... masa satu kejadian dlu, ada jgak panggil aku SAUDAGAR ATM (nasib baik x lekat lama) :), oh lupa masa kecik dlu pun, ada sorg makcik ni dia panggil aku BOMOH sbb satu insiden (ada masa aku crita k) :) ...aku x ksah apa2 nama pun janji x menyakitkan hati :)


siapa yang korang nak tag 5 orang? 

ntah la sapa... aku rasa nk tag Kak Ayu, Ira, Farid, Sayor dgn Zaidi


orang no 1 tu siapa?

bekas jiran dpn rumah, dialah pembawa kami serumah ke Kg. Ibol ngn Ulu Bendul :) 


luahkan sesuatu dekat no 5?


Zaidi, ko ketua projek utk event kelas kita.... buat betul2...GOOD LUCK ;D


no 3 ada hubungan dengan siapa? 




nx tau la berhubungan dgn sapa...dgn kawan, family dan terutama sekali dgn masyarakat sekeliling...kalau hubungan cinta aku x tau la plak :)



no 2 pulak macamana?

dia mungkin masih mencari perhubungan yg suci, kawan yg sejati & masa depan yg menuju kejayaan barangkali :) 


kata kata cinta dengan no 4?


tak ada kata2 cinta la... kasih sayang sesama insan ada la :)


4 fakta pasal orang yang korang nak tag?

KAK AYU : api bomba  *tangan kt bahu, mata pandang atas  :)
IRA  : gadis yg nampak kasar tpi hatinya lembut *mengampu sikit,hahahaha
FARID : suka tidur lewat malam, amat menyayangi emoticon buatan sendiri yg melambangkan diri (.=  
SAYOR = seorg pelukis mural, lukisannya hampir2 menyamai PROFESIONAL :)
ZAIDI = tukang masak rumah & tidur seawal 10 malam *sesiapa nk berurusan dgn dia msti lakukan sebelum jam 10 mlm :)

akhirnya, siap jgak entri utk ni, hampir sejam perah idea utk tulis...apa2 pun kpada sapa2 yg x ditag, nak cuba jawab pun dipersilakan :)

No comments:

Post a Comment