Sunday 5 June 2011

bukan utk aku sebenarnya

salam tengah malam di hari Ahad yg menyejukkan akibat penurunan mutiara sejak awal malam tdi.... wow!!!! sekejapnya masa berlalu, sedar x sedar hari ni dah masuk hari baru, hari Ahad dan ini bermakna dh seminggu aku berada dkt bumi bertuah negeri Melaka Bandaraya Bersejarah merangkap Bandaraya Teknologi Hijau.... tapi sayang duit PTPTN x msuk lagi, sedikit susah utk berbelanja lebih walaupun ada sedikit kehadiran duit di dalam poket dan dompet :)


bkan itu yg aku nk cerita sebenarnya tpi berdasarkan entri aku yg lepas ni (klik sini) , aku mmg sengaja menulis tpi bkan utk aku, tpi sebenarnya utk seseorg yg dah 'BERJAYA' memerangkapkan diri dia di dlm kancah yg sebegitu rupa, ala2 bunuh diri la kiranya tpi x sampai membabitkan kematian :)

klu bercakap psal hubungan diorg plak boleh diibaratkan mcm graf kt dlm mesin jangka hayat yg diletakkan kpada org yg dah sakit tenat,turun naik graf dia.... dan ni jugak brmaksud yg bila2 masa je perhubungan tu akan meledak, meletus & trus meletup kalau dh btul2 dh x dpt nk dikawal dgn rapi...so cepat2 la bbuh alarm *hrap faham :)

ok, aku x mau cerita lebih lanjut lagi cukup la stakat sni je kot (sebenarnya dh x tau nk tulis apa ;D ) ....kepada engkau, engkau, dia, mereka & engkau, semoga dpt selamatkan utk semuanya & ingatan plus pesanan aku (termasuk sekali) secara ringkasnya, tolong jgn jadikan PERMAINAN YOYO & graf yg naik turun dlm mesin jangka hayat tu sebgai sumber INSPIRASI dlm KEHIDUPAN....tulisan ini diakhiri dgn ucapan SELAMAT BERJAYA ;D


*sebenarnya aku mendaki sedikit demi sedikit mengumpul & mencari cerita/kartun klasik, filem Melayu 70,80's yg mampu utk mengimbau zaman silam... sudah diperoleh ialah Snow White, Beauty & The Beast, Sleeping Beauty, Pinocchio dan paling paling paling istimewa & x ketinggalan, my future & dream princess,CINDERELLA... HAHA ;D

No comments:

Post a Comment