Saturday 19 March 2011

tanpa yg atas, tiada yg bawah

secara kasarnya, sdah sminggu aku  mnjadi seorg BLOGGER...trikhnya 13/03/11 lbih kurg pkul 11.44 am...amat cantik kn??? kombinasi nombor double 11 :) ...agenda utk hri ni tiada, cuma ada sedikit 'preparation' utk mnyambut family Zaidi nk melawat anakanda kesayangan mereka hri ni...dri smlam lagi, aku asyik tringat & dgr lgu Sedetik Lebih, Sungai Lui, Dear God, How Deep Is Your Love, I Don't Want To Talk About It, All By MySelf...lagu2 tu ada maksud yg mndalam kot sbb tu la aku jdi cmni :) ...klu la aku ada duit, byk idea nnti aku ingat nk buat lgu khas utk dia, aku ngn mmber2...perghhh, dh tau nk tulis apa lgi la...yg ni je la yg aku mmpu berikan, kenangan zaman lampau yg dh lama berlalu & sentiasa akan diingati ;D



                                                                          * crystal of my life (all of YOU) *  




 kata2 terakhir hari ni : "secebis IMPIAN mmpu mnghadirkan sebuah pengorbanan...sebuah PENGORBANAN mmpu melahirkan sebuah KEJAYAAN ;D

                              KETEMU LAGI!!!! ;D

 

No comments:

Post a Comment