Saturday 24 November 2012

rasa jiwa


aku menulis semula bukan untuk mencari publisiti atau mendapat nama... semua ini adalah kerana luahan rasa dari dalam jiwa.... semua yang pernah dinukilkan di sini ditulis menggunakan hati, digarapkan menjadi satu lembaran bukan untuk mendapat pujian tetapi ianya merupakan satu kepuasan... tidak kisah akan berapa jumlah pageview yang diterima, semuanya adalah sampingan sahaja

semakin hari terasa semakin sakit... sakit yang bagaikan tidak dapat diubati lagi, semuanya telah bercampur-baur menjadi satu.... apakah maknanya semua ini dan aku juga semakin jarang ke sini... aku juga cuma mampu untuk membawa di saat aku terasa rindu dengan si Hitam Putih aku...ini jugalah mungkin nyawa kedua aku, jika tiada dia mungkin tiada lagi peneman ini... aku bukanlah terlalu sepi, aku bukanlah terlalu menyendiri cuma aku adalah yang semakin hari semakin mencari identiti sendiri untuk bekalan di kemudian hari

kini, aku mungkin akan mengerti seluruh perasaan di hati jangan terus dipaksa lagi... jiwa mungkin akan berada dalam keadaan yang paling bahaya andai tiada masa untuk terus dijaga.... semoga keadaan akan menjadi seperti sediakala dan aku juga mungkin akan terus berahsia danjuga berteka teki dengan apa yang ada disebalik jasad aku, pengalaman jiwa aku selama berkehidupan sepanjang 21 tahun ini

P.S = aku akan terus merindui saat-saat dulu, saat kini dan masa hadapan.... kadang-kadang aku merindui kehidupan yang aku tinggalkan demi untuk kasih aku akan semua orang... semoga aku akan berjaya untuk terus dengan kehidupan ini dan belajar dari pengalaman sendiri, pengalaman orang lain dan sentiasa meletakkan diri dalam situasi andai berapa di tempat orang yang menghadapi, mampukah aku untuk terus bertahan.... semoga semuanya terus berjaya dan aku amat menyayanginya semua

No comments:

Post a Comment