Wednesday 20 July 2011

menjaga HATI, HATI terjaga & dijaga :)

bertemu kembali semua ;D .... dlm masa sehari iaitu hari semalam, aku dh buat satu benda yg org x aspect pun yg aku akan buat....bkan tu saja, aku sendiri pun x percaya yg aku buat benda tu,hahahaha..... apa2 pun impian utk aku tdi tu dh tercapai walaupun sikit :) 

bercakap pasal virus chat dari Facebook ni, aku baru je kena semalam..... mula2 dia hantar 'hi, how are you' & aku pun balas la....tiba2 dia dah mengarut2 hantar, aku trus x layan....sebab katanya dari link yg dihantar tu akan sebabkan laptop terus ter'shutdown' & berkemungkinan laptop atau PC kena format...aku tau kes ni pun sbb ramai yg dah post suruh alert pasal kes ni aku pun dh bagitau kt family aku kalau ada chat yg x ada tulis ala2 cmni, jgn layan tpi klau dah awek sendiri *ada ke?? :) chat xkn xnk layan kan???haahahaha...


ok, tutup topik psal virus chat ni, kita bkak cerita psal soal hati plak, mesti ramai nk tau kan *ada ke?? hehehhe :) ...ok la TENTANG HATI a.k.a PERASAAN .... pernah ke hati engkau,dia, dgn kamu dibuka seluas2 nya sperti seolah2 dilelong & OPEN FOR ALL semata2 nakkan perhatian yg lebih???????  tpi sejujurnya aku yg tanya, aku sendiri la yg jawab kan???hahahaha....


ok la kalau ikut kata hati aku, confirm2 aku rasa x akan mungkin ada org nk 'menderma'kan hati sebegitu rupa smpai dia dah x ada hati sendiri nak dibela & dibelai...mana mungkin ada org yg trus 100% bagi hati dia pada org lain, kalau ada pun makna individu tu ada kerosakan saraf sikit kot kat hati dia tu & individu tu kena cpat2 la pergi buat rawatan nak baiki hati dia semula :)


apa2 pun kepada pemilik2 hati, sila la jaga elok2 hati sendiri sebab kalau hati dah dihinggapi penyakit, amat susah nak diRAWAT..selamt menjaga hati semua :)





gambar satu (atas) : itulah chat yg diwar- war kan sebagai virus yg mengancam kesihatan laptop or PC :)


gambar dua (bawah)  :  yg tu aku x tau apa function dia, aku x pernah click link biru cmtu sbb dia boleh ter SPAM kat org lain plak mcm kes link pasal kematian Osama dlu...apa2 pun aku akan kembali ke sini semula...SELAMAT PAGI RABU KALIAN SEMUA ;D

 
P.S : mula merindui awak, kamu & dia ;D

No comments:

Post a Comment