Tuesday 5 July 2011

kemunculan & pengembalian semula :)

fuhhh....dah nk dkt dua minggu aku x menulis dlm si Hitam Putih kesayangan aku ni.... bkn kerana apa aku dh lama x post entri kt sini.... ini dek kerana kekangan waktu yg sedikit sebanyak berjaya merencatkan perjalanan aku utk mengepost entri sepanjang dua minggu x bersiaran ni *feeling2, hehehehe ;D ....

ok la sementelah aku dh mula menulis ni, aku cuma nk review atau recall balik sikit sebanyak apa yg aku lakukan spanjang x menulis kt dlm si Hitam Putih ni.... Jumaat sampai Ahad lpas, group utk projek short film aku dh selesaikan pengambaran... alhamdulillah, segala yg dirancang berjaya dilaksanakan walaupun ada sedikit dugaan tpi biasalah tak akan kejayaan klau x ada dugaan kan??? :)

apa2 pun ni dah boleh dijadikan sebagai satu pengalaman yg berharga utk aku, selama ni diri ini terasa kosong tpi dgn pengalaman ini membantu aku utk lebih maju ke depan selangkah lagi :) .... 

apa2 pun aku berharap apa yg pengalaman hidup yg dikecapi aku selama ini dpt dijadikan  digunakan dgn sebaik2nya :)

P.S : minggu dpan dh mula cuti mid sem....wahh, x sabar rasanya.... AKU AKAN KEMBALI SEMULA UTK MENULIS KALAU X SIBUK NANTI... ini lah janji aku...MALAYSIA BOLEH ;D

No comments:

Post a Comment