Saturday 4 May 2013

permulaan semula

it's been long time aku tak menjengah ke sini dan entri paling last yang aku tulis pun pasal bermulanya cuti panjang untuk semester lepas, oh sungguh lama betul kiraan masa tu kalau dihitungkan semula

aku pun taknak tulis panjang-panjang sangat, aku saja nak lepas geram buang penyakit gatal-gatal dah lama tak menjengah sini

sebenarnya, banyak yang nak dikongsi dalam ni tapi memandangkan keadaan yang agak tak mengizinkan sekarang saat ni, aku cuba jadikan ni titik untuk aku bermula semula

dalam sepanjang aku tak menulis dalam ni, boleh dikatakan kehidupan aku bermula dengan agak perlahan, seperlahan-lahannya dan hanya selepas separuh kedua pertiga ni, barulah aku dapat rasa instinct untuk menuju ke permulaan 'pemanasan cerita' (klimaks) ...tapi itupun aku baru dapat sikit, entah-entah lagi dua tiga hari hilanglah rasa tu.

tapi jatuh tersungkur,jatuh dengan teruk, luka berdarah-darah tu semua mainan biasa.... kalau tak kuat, dah lama dah mati aku rasa... 

apa-apa pun semoga permulaan semula ni aku berjaya dan bila aku dah rasa sedia lepas tu ada sedikit gila, berkemungkinan aku akan cerita apa yang aku rasa :D

"share is better but keep it is more better" 

mood waktu sekarang = CUTI, CUTI dan CUTI

No comments:

Post a Comment