Tuesday 31 January 2012

secebis kisah sepanjang bulan ini

selepas untuk sebulan tiada diupdate, aku hanya dpt meng 'highlight' kan sedikit sebanyak apa yang berlaku sepanjang bulan ini :)

1. berkenalan dgn jiran sebelah dkt rumah sewa ni *opsss,hahaha
2. kelas seminggu sekali, dan habiskan banyak masa di rumah
3. kalau tak habiskan banyak masa dkt rumah, habiskan masa dekat rumah sewa pun jadilah :)
4.  aku mesej semula, orang yang dah lama aku tak jumpa *dah cukup sebulan lebih pun
5. perpindahan tempat oleh insan yang sedikit sebanyak mewarnakan kehidupan aku setiap hari di rumah dan.....
6. aku dah tak ingat apa lagi yang nak tulis :)




P.S : utk insan yang telah mewarnai sepanjang hidup aku di rumah, semoga kita akan dapat berjumpa lagi, walaupun adik-adik jauh di mata tapi adik-adik semua dekat di hati abang

ketahuilah insan yang dah lama aku tak berjumpa, aku sentiasa mengingati kamu.... selamat berjaya dalam kehidupan kamu :)





No comments:

Post a Comment