Wednesday 10 August 2011

kembalinya utk coretan hari ke 10 Ramadhan 1432 Hijrah :)

oh sedar x sedar dh msuk hari yg kesepuluh kita semua berpuasa dlm bulan Ramadan yg mulia ni.... sebenarnya aku rasa mcm x percaya lg skrg ni dh ada dlm bulan puasa, bayangkan setiap hari aku terpaksa menghadap kelas yg rata2 nya habis lebih kurg pukul 7 mlm, mana yg sempat mungkin akan masak kt rumah, tpi strategi yg terbaik adalah klau btul2 nk makan kt rumah, sebelum pergi klas tu bleh la masak nasi, tinggalkan & pergi ke kelas :)

apa2 pun, ini entri yg pertama aku utk bulan Ogos yg tercinta ni :) ....sebenarnya mcm yg aku tulis sebelum2 ni, bkan aku malas nk menaip & menggerak2 kan jari jemari dlm Si Hitam Putih ni tapi kekangan waktu yg terpaksa membataskan aku.... dan aku x lupakan jgak bulan Ogos yg tercinta ni antara bulan yg tersibuk utk aku & bdak2 kelas aku * aku punya rasa la :)

apa2 pun, lepas ni aku janji aku akan cuba kembali semula utk menulis di dalam ni setelah aku puas me rehat2 jari jemari apa salahnya aku menulis semula di sini ;D.... sekali lagi, aku nk titipkan di sini walaupun dh sedikit terlambat, aku tetap nk ucapkan SELAMAT BERPUASA kepada seluruh muslimin & muslimat yg berada kt mana2 tempat di dunia ni.... semoga ibadat puasa kita semua diterima & diberkati Allah S.W.T .... AMIN


P.S : next event is BIGGEST DAY??? OK ;D

No comments:

Post a Comment